May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۵۳۶۰
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
0
پیام نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین
پول‌نیوز - علی نعیمی، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز را به مشتریان و سپرده گذاران موسسه، همکاران ساعی و سخت کوش و تمامی هم وطنان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

سال نو، با طلیعه داری فصل سرسبز بهار از راه می‌رسد تا دگرباره طراوت و هشیاری تازه ای را به جان‌های شیفته و بهاری عاشقان ارزانی دارد و نویدبخش رویش دوباره و حرکت به سمت رشد و تعالی باشد.

خداوند سبحان و پاک را شاکریم که به ما توفیق عنایت فرمود تا در برهه ای از زندگی کاری خود در موسسه اعتباری کاسپین در خدمت مردم و سپرده گذاران عزیز باشیم.

هر چند در این مسیر، راه پر فراز و فرودی را در پیش رو داشتیم، اما با استعانت از خداوند باریتعالی، مساعدت مراجع ذیصلاح و اعتماد وصف ناپذیر مشتریان فهیم، در یکسال گذشته (۱۳۹۶) توانستیم بخش اعظمی از مشکلات را پشت سر گذاشته و بیش از ۹۸ درصد سپرده گذاران را  تعیین تکلیف نماییم.

در این راستا مهم‌ترین وجهه همت همکاران من در موسسه اعتباری کاسپین در پاسخگویی به مطالبات مخاطبان، احترام به مشتری، مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان بود و بس، چرا که معتقدیم ارزش آفرینی در یک مجموعه صرفا محدود به فایده و سود مادی نیست.

سال ها کسب تجربه در رده های مختلف بانکی به ما آموخت که «مشتری مداری» اولویت اصلی و «ارتقای سطح فعالیت های بانکی در جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان» اولین انتظار آنان از هر بانک یا موسسه مالی و اعتباری است.

بر این اساس، موسسه اعتباری کاسپین نیز در ادامه مسیر فعالیت خود، با اتکال به خداوند متعال و با پشت گرمی به پشتیبانی ذینفعان واقعی و اصلی خود، تحقق بخشیدن به انتظارات بجا و بحق مشتریان را سرلوحه کارهای خویش قرار خواهد داد تا انشاالله از این طریق بتواند سهمی هر چند اندک و قدمی هرچندکوچک در قدرشناسی از صاحبان اصلی موسسه که همان مشتریان محترم می باشند، بردارد.
امیدوارم در سال جدید نیز به مدد الهی و با همت همکاران خود بتوانیم همچون رویش بهاری، در تمامی واحدها از پویایی لازم برخوردار گشته و با اتخاذ تصمیمات مفید و پاسخگویی شایسته در جهت جلب رضایت مشتریان، وظیفه سنگینی را که بر دوش مان نهاده شده است، به خوبی به فرجام برسانیم.

سلامت، بهروزی، موفقیت و شادکامی کلیه هموطنان عزیز و همکارانم را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی           از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: