کد خبر: ۲۶۶۱۱۰
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
0
پول‌نیوز - سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در ۱۰ استان کشور خبر داد.

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌ با استقرار سامانه بارشی در شرق دریای مدیترانه طی سه روز آینده و ارسال امواج تراز میانی جو بر روی ایران، شاهد رشد ابر،‌رگبار باران و رعد و برق و وزش شدید باد در کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز در مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و شمال شرق کشور پدیده رگبار باران و رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت، ضمن این‌که در استان‌های یزد، کرمان،‌شمال خراسان جنوبی و غرب هرمزگان بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: فردا شنبه بر میزان بارش‌ها در استان‌های اصفهان، همدان، مرکزی و شمال خوزستان افزوده می‌شود. همچنین روی مناطق جنوب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی و شمالی البرز رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود:‌در استان‌های خراسان رضوی،‌جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش‌ها پراکنده خواهد بود. از بعدازظهر فردا در برخی مناطق شرقی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:‌ روز یکشنبه برای برخی مناطق مناطق نوار شرقی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: