کد خبر: ۲۶۶۷۳۶
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
0
پول‌نیوز - نیروی انتظامی اعلام کرد با دلالان و سوداگران بازار ارز برخورد قاطع می‌کند.

نیروی انتظامی برای برخورد با دلالان و سوداگران بازار ارز اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در متن اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است:

براساس اعلام هیئت محترم دولت از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ بانک مرکزی نسبت به تأمین ارز برای تمام نیاز‌های قانونی، تجاری و تولیدی در چارچوب قوانین و مقررات صادرات و واردات و مقررات ارزی کشور بر مبنای هر دلار ۴۲۰۰۰ ریال اقدام می کند و براساس بند "خ" ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرگونه خرید و فروش ارز خارج از مقررات ذکر شده قاچاق محسوب و مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

بر این اساس انتظار می‌رود برای کنترل بازار ارز و ثبات اقتصادی کشور، همه فعالان حوزه ارزی نسبت به رعایت مقررات ابلاغی اقدام و همکاری لازم را با دستگاه‌های مسئول داشته باشند و نیروی انتظامی در راستای مأموریت قانونی محوله با آن دسته از افراد اعم از صرافان، واحد‌های صنفی، شرکت ها، دلالان که خلاف مقررات اقدام به خرید و فروش ارز کرده و موجب اخلال در بازار می‌شوند قاطعانه برخورد می کند.

در پایان از عموم هموطنان درخواست می‌شود هرگونه اطلاعات و مشاهده‌ای در حوزه تخلفات ارزی را از طریق شماره تلفن های؛۲۱۸۶۴۱۱۳، ۲۱۸۶۴۱۰۲ و ۲۱۸۶۴۱۶۵ اطلاع رسانی کنند.
برچسب ها: دلار ، دلالان ارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: