May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۷۴۱۲
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
0
پول‌نیوز - مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سانحه هوایی تهران یاسوج تا کنون ۲۰ پیکر این سانحه به خانواده هایشان تحویل شده است.

امینی  اظهار کرد: از ابتدای سانحه هوایی تهران- یاسوج تا کنون ۲۰ پیکر این سانحه به خانواده هایشان تحویل شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۲۰۹ بافت انسانی در ابعاد مختلف به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شده است. کلیه بافت‌ها تحت معاینات دقیق کارشناسی و نمونه برداری جهت آزمایشات ژنتیک و احراز هویت و کد گذاری جهت جمع بندی نتایج آزمایشات قرار گرفته اند.

لازم بذکر است مراحل مختلف آماده سازی، انتقال و تحویل پیکر جانباختگان به خانواده‌هایی که امکان حضور در شهر یاسوج را نداشتند، ضمن هماهنگی با امور متوفیان شهرداری یاسوج، مدیریت بحران استان و اداره پزشکی قانونی محل سکونت آنان انجام گرفته است.

گفتنی است با توجه به احراز فوت کلیه مسافرین، کادر پروازی و امنیت سانحه هوایی بر اساس لیست اعلامی شرکت هواپیمایی آسمان، در حال حاضر صدور گواهی فوت برای جانباختگان سانحه هوایی با انجام مکاتبات قضایی بازپرس پرونده و درخواست خانواده‌ها در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد انجام می‌گیرد، لیکن صدور جواز دفن نامبردگان منوط به وجود شرایط تکمیل و امکان تحویل پیکر‌ها است.


منبع:میزان
برچسب ها: یاسوج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: