May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۷۶۰۳
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
0
دستگیری سارقان دستگاه‌های خودپرداز در پایتختپول‌نیوز -سارقان دستگاه های خودپرداز بانک‌های تهران دستگیر شدند.

با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ این سارقان به دام افتادند. بر پایه این گزارش این سارقان در روزهای گذشته اقدام به سرقت چندین دستگاه خودپرداز در تهران و کرج کرده بودند.

اعترافات یکی از اعضای باند سرقت خودپردازها

وحید یکی از سارقان که 32 ساله و طلاساز است درباره شیوه سرقت گفت: دو ماه قبل از عید در کار سرقت 4 دستگاه خودپرداز مشارکت داشتم. این سارق با بیان این مطلب که در جریان سرقت از خودپردازها 8 دستگاه خودرو از جمله 4 خودروی باری و 4 دستگاه خودروی سواری از جمله ماکسیما و آزرا را به سرقت برده‌اند، گفت: دستگاه‌های خودپرداز را 4 نفری با هم بلند کرده و سوار وانت می‌کردند. این سارق مجموع پول دریافتی از این سرقت‌ها را 150 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: این مبلغ بین 4 نفرمان تقسیم شد.

 وی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص چگونگی انتخاب دستگاه‌های خودپرداز،‌ گفت: در سطح شهر چرخ می‌زدیم و هر جایی را که فکر می‌کردیم راحت‌تر است انتخاب کرده و به آنجا می‌رفتیم؛ دستگاه‌ها را 4 نفری بلند کرده و بار وانت کرده و بعد با دستگاه برش در آن را باز می‌کردیم. وحید که متأهل و ساکن شهریار است، با ابراز ندامت از این کار، علت سرقت را بدهکار بودن خودش عنوان کرده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: