May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۸۱۰۴
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
0
پول‌نیوز - در استان‌های شرقی و شمال شرق وزش باد شدید و گرد و خاک را داریم در جنوب نیز گرد و خاک گزارش شده است.

یک کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور خبر داد و گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک در نیمه شرق و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی درباره آخرین وضعیت شرایط جوی در کشور گفت: عصر امروز دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس استان‌های چهارمحال و بختاری، جنوب اصفهان، شمال فارس، بخش‌هایی از کرمان، شمال هرمزگان، بخش‌هایی از یزد و جنوب خراسان رضوی بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در استان‌های شرقی و شمال شرق وزش باد شدید و گرد و خاک را داریم در جنوب نیز گرد و خاک گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: از فردا نیز سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب، غرب، شمال غرب وارد کشور می‌شود بارش باران در ارتفاعات زاگرس، البرز جنوبی و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود. فردا شدت بارش در خوزستان، چهارمحال و بختیاری است و احتمال آب‌گرفتگی و جاری‌شدن سیل در مسیل‌ها پیش‌می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: از فردا شب نیز شاهد وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور خواهیم بود. از روز جمعه این سامانه بارشی تقویت می‌شود و بارش‌ها با شدت خوبی در کل نیمه غربی کشور خواهد بود و تا یکشنبه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا شب احتمال بارش‌های اندک در ارتفاعات تهران وجود دارد، اما از روز جمعه شاهد رگبار و رعد و برق تا روز یکشنبه در تهران نیز خواهیم بود.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: