کد خبر: ۲۶۸۴۱۹
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
0
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار مدیرعامل «زراعت بانک» ترکیه گفت: مقرر است کارت های بانکی بین 2 کشور استفاده شود.

«محمدرضا حسین زاده» در این دیدار افزود: سالیانه گردشگران زیادی از ایران و ترکیه به کشورهای یکدیگر سفر می کنند و استفاده از این کارت ها می تواند موجب رونق صنعت گردشگری شود.

وی یادآوری کرد بانک ملی برای نخستین بار در پی قرارداد پیمان پولی – سوآپ ارزی با ترکیه گشایش اعتبار اسنادی (ال.سی) را انجام داد که استقبال بازرگانان ایرانی و ترکیه ای بسیار مناسب بود.

کارت های بانکی مشترک؛ راه رونق تجاری

مدیرعامل و رییس کانون بانک های ترکیه نیز گفت: استفاده از کارت های بانکی مشترک می تواند به تبادل ارز 2کشور با یکدیگر و رونق تجارت کمک کند.

«حسین آیدین» بر توسعه همکاری ها 2بانک برای تسهیل فعالیت های تجاری و گردشگری ایران و ترکیه تاکید کرد و از سفر وزیر اقتصاد این کشور به ایران خبر داد.

آیدین افزود: وزیر اقتصاد ترکیه پس از سفر به ایران به ازبکستان می رود و در صورت شناسایی و معرفی بازرگانان ایرانی در ازبکستان آمادگی داریم همکاری های لازم را با آنان داشته باشیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کارت بانکی ، ایران ، ترکیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: