April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۸۵۳۵
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
0
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از ثبات نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد.
ثبات نرخ تخم مرغ در بازارپول‌نیوز - ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، از ثبات نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 6 هزار و 300 و شانه ای کمتر از 12 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار تن تخم مرغ وارداتی در انبارها موجود است، افزود: با توجه به بهبود شرایط تولید، یک ماهی است که واردات تخم مرغ متوقف شده است.

نبی پور قیمت تخم مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: نوسان شدید قیمت نهاده ها در ماه های گذشته به شدت هزینه های تولید را افزایش داده است که با این وجود اگر هر کیلو تخم مرغ با نرخ 6 هزار و 500 تومان فروخته شود، سودی برای مرغدار ندارد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار نرخ هر کیلو ذرت تحویل مرغدار هزار و 240 و سویا 2 هزار و 600 تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون نرخ هر کیلو دان مرغ تخم گذار نسبت به شش ماه گذشته حداقل 700 تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به نوسان قیمت نهاده ها، فروش هر کیلو تخم مرغ کمتر از 6 هزار و 500 تومان صرفه اقتصادی ندارد و در آینده کاهش جوجه ریزی ناشی از ترس مرغداران را به همراه خواهد داشت.

نبی پور با اشاره به اینکه آنفلوانزا حاد پرندگان کمابیش در واحدهای مرغداری بومی و صنعتی وجود دارد، بیان کرد: هم اکنون نگران شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان همانند سال های گذشته در واحدهای مرغداری هستیم،  چراکه  کشور ما در جریان مسیر پرندگان مهاجر قرار دارد و این امر خطر بالقوه ای است که همواره تولیدکنندگان را تهدید می کند؛ بنابراین منتظر اجرای برنامه های سازمان دامپزشکی هستیم.
برچسب ها: تخم مرغ ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: