April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۹۱۳۰
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
0
کالا کارت‌بانک توسعه تعاون جهت حمایت از کالای ایرانیپول‌نیوز - به‌ منظور حمایت از خرید کالای ایرانی، بانک توسعه تعاون و شرکت تعاونی مصرف شماره 2 کارکنان وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و شرکت سمات تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پس از امضاء این تفاهم‌نامه که با حضور فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و یزدانی مشاور امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران وزارت متبوع، شرکت تعاونی و بانک توسعه تعاون انجام شد مقرر گردید شرکت سمات به‌ عنوان شرکت زیر مجموعه بانک توسعه تعاون امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شامل دستگاه الکترونیک و کارت پذیرنده دستگاه و پنل گزارش‌گیری را در اختیار شرکت تعاونی قرار دهد.

گفتنی است به‌منظور تسهیل در خرید اعضاء تعاونی، کالا کارت‌بانک توسعه تعاون به‌صورت اعتباری فعال می‌گردد و اعضاء ضمن مراجعه به تعاونی می‌توانند مایحتاج خود را به‌صورت اقساطی خرید نمایند.

لازم به ذکراست از جمله دستاوردهای این طرح می‌توان به افزایش قدرت خرید در جهت حمایت از تولید و اشتغال و همچنین افزایش فروش کالای ایرانی عنوان نمود.

کالا کارت‌بانک توسعه تعاون جهت حمایت از کالای ایرانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: