پولنیوز - به
مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در
نشستی صمیمی با کارکنان این امور این روز را به همکاران روابط عمومی تبریک
گفت.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز،
حجتالله مهدیان در این نشست با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در
سازمان خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم و گوش سازمان به شمار میآید و
امروزه با گسترش ارتباطات در حوزههای مختلف ازجمله رسانههای مختلف و
دایره مشتریان وظیفه خطیری در جهت برقراری ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان و
جامعه هدف به عهده روابط عمومی میباشد.
مدیرعامل با اشاره به
تکریم مشتریان و ترویج بانکداری با مشارکت خرد جمعی که ازجمله راهبردهای
امسال بانک به شمار میآید افزود: روابط عمومی در کمک به پیادهسازی از
طریق فرهنگسازی و همچنین تبلیغات میتواند بانک را در دستیابی به اهداف
خودیاری نماید.
مهدیان همچنین به ایجاد شورای عالی تبلیغات در بانک
اشاره نمود و افزود: معرفی چهره بانک به شکل صحیح و انجام تبلیغات منسجم و
یکدست ازجمله وظایف روابط عمومی به شمار میآید.