April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۱۱۰۰
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح ۱۱۴ راس شترمرغ در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در مرکز پرورش شتر مرغ در یکی از روستا‌های شهرستان پاکدشت، ماموران فرماندهی انتظامی بخش شریف آباد رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این جریان این سرقت، سه تن از متهمان با در دست داشتن یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک تیغه قمه و قداره، وارد مزرعه شده و با بستن دست و پای هر ۳ نگهبان، ۱۱۴ راس شترمرغ را به سرقت بردند.

ناظری ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش شریف آباد باتوجه به شواهد و مدارک موجود و با استفاده از منابع و مخبرین، موفق به شناسایی ۳ متهم شدند و با شیوه‌های خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی، در سه عملیات جداگانه، آن‌ها را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در مواجهه به شواهد موجود، به بزه انتسابی اقرار کرده و محل مخفی کردن شترمرغ‌های سرقتی در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف پاکدشت را اعلام کردند.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، شترمرغ‌های مسروقه پس از شناسایی و صورتجلسه، به مالباختگان تحویل داده شد و متهمان با تکمیل تحقیقات، به مراجع قضائی معرفی و سپس با صدور حکم، بازداشت موقت شدند.

شایان ذکر است؛ فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان شامل ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.


منبع:جام جم
برچسب ها: شتر مرغ ، سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: