May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۱۵۳۳
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
۱
پول‌نیوز - قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جریمه و یا قطع آب مشترکان پرمصرف نداریم و هدف ما این است که با انجام برنامه‌های فرهنگی مانند اطلاع‌رسانی و تبلیغ مانع ازدیاد مصرف مشترکان شویم.

علیرضا نوذری پور با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف آب،اظهار کرد: بی شک فرهنگ سازی و آگاه کردن مشترکان از وضعیت منابع آبی می تواند تاثیر بسیار زیادی در مدیریت مصرف آب داشته باشد.

وی همچنین از افتتاح چندین پروژه خبر داد و افرود : امروز با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر پاکدشت ،پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران به ورامین، خطوط انتقال آب از تصفیه خانه هفتم به قرچک و خط انتقال آب از مخزن عباس آباد به شهر ورامین و مرکز پایش رهبری و تاسیسات آب و فاضلاب شهرهای شرق استان تهران افتتاح خواهد شد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: همچنین عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس نیز آغاز خواهد شد.

چندی پیش حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به ایسنا گفت که بر اساس ماده ۸ مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم‌آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.

همچنین سید زاده مدیر دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش هدررفت آب شرکت آب و فاضلاب کشور به ایسنا گفته بود که  امسال براساس شرایط فعلی الگوهای مصرف را تغییر داده‌ایم و برای برخورد با مشترکان پرمصرف تصمیمات جدی اخذ شده است که پس از تصویب کارگروه سازگاری با کم‌آبی این تصمیمات اجرایی خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شرکت آب ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
11:20 - 1397/03/10
هیچوقت جریمه کردن یا قطع کردن راه حل مناسبی برای جلوگیری و یا ازدیاد مصرف نبوده است بلکه طرحهای تشویقی زود بازده روش مدیریت کارها به خصوص منابع آبی پر ارزش کشور است
مسئلین بفهمین اینو
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: