کد خبر: ۲۷۱۵۶۰
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
0
نماینده مردم تهران در مجلس عدم تعیین تکلیف نرخ کرایه تاکسی را نشانه ضعف فرمانداری و شهرداری دانست.
تعلل در تعیین تکلیف افزایش نرخ کرایه تاکسی نشانه ضعف فرمانداری و شهرداریپول‌نیوز - محسن علیجانی زمانی با تاکید بر اینکه کرایه تاکسی باید بر اساس نرخ تورم افزایش یابد، گفت: سرمایه گذاری تاکسیرانی توسط بخش خصوصی انجام می شود بنابراین پیشگیری از نرخ غیرمنطقی  می طلبد دولت و شهرداری حمایت هایی را از رانندگان تاکسی  داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهرو  پردیس درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمی توان بخش خصوصی را الزام کرد که کرایه ها را کمتر از نرخ تورم افزایش دهد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه حمل ونقل عمومی پایتخت، گفت: برای متضرر نشدن رانندگان باید کرایه تاکسی ها معادل نرخ تورم افزایش یابد و در غیر این صورت باید یارانه یا کمکی از سوی دولت و شهرداری به رانندگان تاکسی ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: رانندگان تاکسی هزینه زیادی را صرف تعمیر و نگهداری خودرو کرده و از سویی زحمات زیادی می کشند بنابراین نباید نرخ کرایه تاکسی به گونه ای تعیین شود که تحت فشار قرار گرفته و متضرر شوند.

علیجانی زمانی با تاکید بر اینکه دولت، مجلس و شهرداری باید در جهت توسعه شبکه حمل و نقل عمومی مانند مترو و بی آر تی گام جدی بردارند، تصریح کرد: نمی توان نرخ کرایه تاکسی های درون شهری بخش خصوصی را کاهش داد بلکه می توان نسبت به کاهش نرخ کرایه مترو و بی آر تی اقدام کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهرو  پردیس درمجلس شورای اسلامی، عدم تعیین تکلیف نرخ کرایه تاکسی را نشانه ضعف فرمانداری و شهرداری دانست و گفت:کمیته های کارشناسی باید با وحدت نظر در این مسیر به گونه ای گام بردارند که در ابتدای هر سال افزایش کرایه ها تعیین تکلیف شود تا هرج و مرج و بی نظمی ایجاد نشود.
منبع: خانه ملت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: