مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خبر داد؛
کد خبر: ۲۷۱۹۳۳
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
0
مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از اجرای ۸۰ پروژه برای ایام پیک خبر داد و گفت: رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است.
اجرای 80 روژه برای تامین برق پیک تابستانپول‌نیوز - غلامرضا خوش‌خلق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران درباره ایام پیک امسال و تدابیر مجموعه تحت امرش برای این ایام اظهار کرد: برق منطقه‌ای استان تهران، سه استان تهران، قم و البرز را تحت پوشش خود دارد و حدود ۲۵ درصد از مشترکین کشور در حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند.

وی با بیان اینکه برق تهران یکی از قدیمی ترین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور است، عنوان کرد: به دلیل قدمت آن یکسری تاسیسات ما دچار فرسودگی شده  و از طرفی به‌علت اینکه سالهای گذشته مشکلات نقدینگی داشتیم، یک عقب ماندگی در حوزه توسعه و بهینه‌سازی در برق تهران وجود دارد.

خوش‌خلق ادامه داد: به هرحال ما طی سه سال اخیر بنا را براین گذاشتیم که در دو حوزه توسعه و بهینه سازی، بخشی از عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم که در اینجا بعنوان نمونه می‌توان گفت که حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر کابل فرسوده در تهران است که باعث ناپایداری شبکه می‌شود.

این مقام مسوول به نوسازی کابل‌های فرسوده اشاره کرد و عنوان داشت: با وجود تمامی مشکلات در این زمینه، توانستیم در سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر کابل را نوسازی کنیم و امسال نیز همین رقم در حال انجام است که نهایتاً در سال گذشته و امسال قریب به ۵۰۰ کیلومتر کابل کشی انجام خواهد شد. ما قبل از شروع ایام پیک برنامه ریزی خودمان را برای این ایام آغاز کردیم و بطور مستمر با جلسات و پیگیری‌های که داریم، بدنبال کنترل ایام پیک هستیم.

وی با یادآوری ایام پیک سال‌های گذشته عنوان کرد: ما در سال ۹۵ علیرغم اینکه ۲.۶ درصد و در سال قبل ۵.۸ درصد رشد پیک داشته‌ایم، توانستیم با کمترین چالش تابستان را سپری کنیم وامسال پیش‌بینی ما حدود ۶ درصد رشد است که در سال گذشته ۱۰۰۹۱ مگاوات را پشت سرگذاشتیم و امسال نیز به حدود ۱۰۶۰۰ مگاوات خواهیم رسید.

خوش‌خلق از اجرای ۸۰ پروژه برای ایام پیک خبر داد و گفت: رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد کثیری از پروژه‌ها به اجرا درآمده  و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: