کد خبر: ۲۷۱۹۵۶
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
0
پول‌نیوز - فعالیت باند تصادفات ساختگی با 30 میلیارد ریال اخاذی، سرقت از مغازه فرش فروشی و نسخه پیچی پزشک قلابی در ارومیه از جمله تخلفاتی است که از دید تیزبین کارآگاهان پلیس مخفی نماند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  از متلاشی شدن باند تصادفات سریالی خبر داد و گفت: این باند از سال 90 اقدام به ایجاد 49 تصادف ساختگی در راههای مواصلاتی جنوب استان کرده و با ایجاد جراحت های ساختگی تا کنون 3 میلیارد تومان از بیمه های مختلف خسارت دریافت کرده بودند.

سردار اصلانی با اشاره به اینکه حساب های افراد باند شناسایی و مسدود شده افزود: سرکرده باند تصادفات سریالی یک مجرم سابقه دار است و 69 تن دیگر با او همکاری می کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری سه سارق و 2 مال خر سرقت های سریالی در استان خبر داد و گفت: این باند 3 نفره در شهرستانهای ارومیه، مهاباد، خوی و نقده اقدام به 31 فقره سرقت کرده بودند و در هنگام دستگیری بیش از 5 میلیارد ریال اموال مسروقه به همراه یک ماشین سرقتی، سلاح گرم و مقداری مواد مخدر از آنها کشف شد.

اصلانی در ادامه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت 400 میلیون تومانی از فرش فروشی در ارومیه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از ارسال پرونده پزشک قلابی در ارومیه به مراجع قضایی خبر داد و گفت: این دکتر قلابی دارای 5 فقره سابقه کیفری داشته و فاقد صلاحیت و مجوزی پزشکی بوده است.

سردار اصلانی تصریح کرد: این پزشک قلابی مبلغ 3 میلیارد و 690 میلیارد ریال از 44 شاکی کلاهبرداری کرده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: