کد خبر: ۲۷۲۲۴۸
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
0
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک صادرات گفت: عملکرد مالی این شرکت در پایان سال مالی 96 با زیان حدود 3 هزار میلیارد تومانی محقق شده و این در حالی است که همچنان مشمول ماده 141 قانون تجارت هستیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت‌الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران امروز در آئین بزرگداشت اولین عرضه اولیه سهام این شرکت در بورس تهران اظهار کرد: مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسه ثامن پیش از این طریق خودپردازهای این بانک به طور روزانه پرداخت می‌شد که از حدود 3 هفته قبل این روند متوقف و تسویه مابقی مطالبات سپرده‌گذاران آن موسسه به بانک انصار واگذار شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال از روند زیان‌دهی بانک کاسته شود و با افزایش عملیات ارزی در سال 98 این بانک به سود دهی برسد.

زیان دهی بانک صادرات امسال پایان می باید

دکتر صیدی مطالبات بانک را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: مطالبه مهمی از دولت داریم که تلاش می کنیم برای تعیین تکلیف آن هم از  ظرفیت های بودجه سال ٩٧ استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ظرف چند روز آینده صورت های مالی سال ٩٦ را به بورس اوراق بهادار ارائه خواهیم کرد.

دکتر صیدی در ادامه گفت: در بحث افزایش عملیات بانکی و کارمزدها و نیز پتانسیل عملیات ارزی امیدواریم بتوانیم زیان را به سود برسانیم و سال ٩٨ وارد منطقه سود شویم.

وی همچنین گفت: قرار است برای مهمترین شرکت زیرمجموعه بانک صادرات ایران که گروه مالی سپهر صادرات است، شرایط پذیرش در بورس را اخذ نماییم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: