کد خبر: ۲۷۲۷۲۹
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
0
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که 91 درصد از متقاضیان در سال 96 وام ازدواج دریافت کردند، گفت: در سال 96، یک میلیون و 290 هزار تقاضا برای وام ازدواج ثبت شد که یک میلیون 175 هزار فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شد.
وام ازدواج به 91 درصد متقاضیان پرداخت شد
پول‌نیوز - مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در شصت و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان درباره بودجه سازمان برنامه بودجه برای تاسیس خانه های هلال افزود: این سازمان بیش از 25 میلیارد تومان اختصاص داده و البته نیاز هست استان ها زمین های را با شرایط در نظر گرفته شد، به این امر اختصاص دهند تا بتوانند اعتبارات را برای ساخت خانه جوان دریافت کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در سال جاری 130 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت در اختیار جوانان و سمن های اشتغال آفرین قرار گیرد.
در حال تکمیل..
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: