April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۴۱۵۹
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
۱
پول‌نیوز - سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ، در خصوص آخرین وضعیت تجمیع شناسنامه و کارت ملی گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.

سیف الله ابوترابی با اشاره به آخرین آمار‌های مربوط به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی، افزود: تاکنون بیش از ۴۴ میلیون نفر نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند و به همین میزان تکمیل ثبت نام انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تاکنون قریب به ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت هوشمند ملی برای متقاضیان صادر شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور یادآور شد: براساس آمار‌ها، ۳۰ درصد جمعیت کشور هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان سال جاری این تعداد نیز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های سیار صدور کارت هوشمند ملی، توضیح داد: در سطح کشور بالغ بر ۱۵۰۰ ایستگاه سیار صدور کارت هوشمند ملی فعالیت دارند که بنا به درخواست نهادها، موسسات و ادارات در جهت کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان در هر مکانی که درخواست داده شود، این ایستگاه‌ها راه اندازی و مستقر می‌شوند.

منبع: میزان
برچسب ها: کارت هوشمند ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
07:05 - 1397/04/05
دو ماه از مراجعه و اثر انگشت و عکس گرفتن بنده گدشته هنوز پسامک برای دریافت کارت ارسال نشده
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: