May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - رئیس‌جمهور صبح پنجشنبه به‌منظور بازدید و افتتاح فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس، وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در فرودگاه بندرعباس گفت، بسیار خوشحال است که بار دیگر به استان هرمزگان سفر می‌کند.

وی ضمن عرض سلام به هرمزگانی‌های خونگرم، ولایتمدار و حافظان خلیج‌فارس و تنگه هرمز افزود: برای افتتاح مرحله دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس به این استان آمده است.

روحانی با بیان اینکه با بهره‌برداری از مرحله دوم این پالایشگاه ایران جزو کشورهای صادرکننده بنزین می‌شود، تصریح کرد: ساخت پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که بزرگ‌ترین پالایشگاه جهان است کاری بزرگ و ارزشمند است که با همکاری و همدلی میسر شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه توسعه هرمزگان در دستور کار دولت است، خاطرنشان کرد: قرار است در این سفر و مراسم افتتاح، درباره آغاز ساخت مرحله سوم پالایشگاه معیانات گازی ستاره خلیج‌فارس هم با مسئولان مربوط گفت‌وگو کند.

وی دقایقی پیش فرودگاه بندرعباس را به مقصد پالایشگاه معیانات گازی ستاره خلیج‌فارس ترک کرد. بهره‌برداری از مرحله دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس مهم‌ترین برنامه سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: