April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برگزاری دوره آموزشی نظامنامه غربالگری و مدیریت ریسک بیمه های عمر و سرمایه گذاریپول‌نیوز - دوره آموزشی نظامنامه غربالگری و مدیریت ریسک بیمه های عمر و سرمایه گذاری در روز چهارشنبه مورخ 1397/4/6 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه کارآفرین تشکیل گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این دوره آموزشی با همت معاونت بیمه های عمر و سرمایه گذاری، در راستای اهداف و سیاست های راهبردی شرکت و به منظور ارتقاء دانش کارشناسان و مدیران شعب، و با حضور مدیرعامل، اعضا هیأت مدیره، معاونین فنی و مدیران ستادی و همکاران مدیریت بیمه های عمر و سرمایه گذاری برگزار شد.

این دوره با حضور عبدالمحمود ضرابی، مدیرعامل بیمه کارآفرین در جمع همکاران آغاز شد. وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 15 ساله همکاران که باعث اعتلای نام بیمه کارآفرین در صنعت بیمه کشور شده است، به بیان نکاتی مؤثر پیرامون رضایت مشتری، تعامل بین مدیران ستاد و شعب پرداخت. در ادامه این جلسه، معاون فنی مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری؛ به سخنرانی پرداخت.

اسلامی به تشریح طرح چشم انداز بیمه های عمر و سرمایه گذاری پرداخت و بیان کرد:« این طرح تحول دارای سه محور کلی؛ تغییر ساختار، حوزه محصول و منابع انسانی است. این طرح در معاونت بیمه های عمر و سرمایه گذاری در حال اجرا است.» وی در ادامه سخنان خود به مسائل موجود در حوزه این معاونت پرداخت.

این دوره آموزشی با سخنان آموزشی الناز کیانی، مدیر بیمه عمر و سرمایه گذاری پیرامون نظام غربالگری و مدیریت ریسک و مباحث بیمه نامه های سازمان امور مالیاتی در این حوزه مدیریتی ادامه پیدا کرد.

ضمناً این جلسه، با سخنان آموزنده و راهبردی معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اشخاص، درباره اصول بیمه های عمر پایان گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: