کد خبر: ۲۷۵۷۲۰
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
0
پول‌نیوز - سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: راننده‌های تاکسی مشکلی در تامین پول خرد مورد نیاز خود ندارند.

مجید استاد کاظمی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج به تامین پول خرد راننده تاکسی‌ها اشاره کرد و گفت: تامین پول خرد از مشکلات همیشگی راننده‌های تاکسی بوده است؛ برای حل آن با بانک ملی رایزنی صورت گرفته و شعبی در کرج مشخص شده‌اند که رانندگان می‌توانند با مراجعه به آن‌ها به راحتی پول خرد دریافت کنند.

وی اظهار کرد: اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در کرج در دستور کار امسال سازمان قرار دارد و اگر اعتبار و زیرساخت‌های آن به خوبی فراهم شود تا پایان سال اجرایی خواهد شد. در حال حاضر این طرح در برخی مناطق تهران به اجرا درآمده و بازخورد‌های مناسبی داشته است.

استاد کاظمی افزود: بر اساس این طرح مسافران می‌توانند از طریق اپلیکیشنی مشخص کرایه را به حساب راننده واریز کنند و دیگر لازم نیست تاکسی مجهز به دستگاه کارت خوان باشد، بدون شک حذف پول فیزیکی در پرداخت کرایه تاکسی نقش به سزایی در صرفه جویی در وقت راننده و مسافر شده و از درگیری‌ها و چانه‌زنی‌های گاه و بیگاه آن‌ها بر سر کرایه کم می‌کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تاکسیرانی ، کرج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: