پول‌نیوز - حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع معاونین و مدیران بانک قوامین حاضر و طی سخنانی بر خدمت رسانی بیشتر به اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در دومین روز بیست و هفتمین همایش سراسری معاونین، مدیران ادارات مرکزی و مدیران کل شعب استانها حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور در جمع مدیران بانک قوامین ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بانک قوامین و برشمردن اهمیت خدمت رسانی به مشتریان بر ارائه خدمات مطلوب و بی قفه به اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

حضور رییس عقیدتی سیاسی ناجا در جمع مدیران بانک قوامین

حجت الاسلام ادیانی حکومت اسلامی را یک حکومت مبتنی بر آموزه های دینی دانست و گفت:
این اولین بار است که پس از سالهای طولانی در طول تاریخ یک حکومت اسلامی با هدایت ولی فقیه رقم خورده است. ایشان ولایت فقیه را به عنوان اصل دین اشاره کرده و گفتند:

خدا را شاکریم که در این برهه زمانی و در دوران حکومت اسلامی وظیفه ی خدمت رسانی به مردم شریف و ولایتمدار ایران را به عهده گرفته ایم.

وی ارائه خدمت به کارکنان شریف نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای همکاران بانک قوامین دانسته و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان شعب بانک قوامین به ارائه خدمت بیشتر به این قشر زحمتکش و همچنین سایر مشتریان محترم بانک تأکید کرد.

گفتنی است قبل از صحبت های ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ، دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ، گزارشی از عملکرد بانک قوامین و برنامه های در دست اجرای این بانک در سال جاری ارائه کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: