کمیسیون مزایده املاک تملیکی در غرب تهران برگزار شدپول‌نیوز - نخستین کمیسیون مزایده و فروش املاک تملیکی و مازاد غرب استان تهران با حضور معاون پشتیبانی و مهندسی بانك مهر اقتصاد برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - با اشاره به برگزاري مزايده و فروش اموال و دارايي هاي شعب استان، فروش املاک مازاد و تملیکی را در راستاي متناسب سازي ترازنامه و حرکت در مسیر اولویت های اصلی بانک برشمرد.

اكبري با اشاره به نامگذاري سال جاري به نام حمايت از كالاي ايراني، گفت: در شرايطي كه كشور در وضعیت حساسي قرار گرفته و دشمنان قسم خورده تلاش مي كنند تا مردم را گرفتار چالش هاي اقتصادي و معيشتي كنند؛ انسجام داخلي و رفتار معقول اقتصادي راهكاري است كه مي تواند اقتصاد و توليد را از گزند دشمني ها مصون نگه دارد.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک خاطر نشان کرد: بانك مهر اقتصاد تلاش مي كند با توجه به اهميت موضوع اقتصاد و معیشت حمايت از توليد داخلي را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و از فعاليت هايي كه مرتبط با بنگاه داري است اجتناب نماید.

وی با اشاره به شرایط بازار مسکن، بیان داشت: كميسيون هاي برگزاری مزایده و ساماندهی اموال و املاک مازاد و تملیکی بانك مهر اقتصاد به عنوان یکی از دغدغه هاي اصلي مديران بانك مهر اقتصاد تشکیل شد تا مبالغ حاصل از فروش آنها به جریان نقدینگی، اعطای تسهیلات و تامین اعتبار وارد شود و در نهايت در ساختار حمايت از توليد به كار گرفته شوند.

اكبري يكي از اقدامات بانك مهر اقتصاد را استفاده از روش هاي آنلاين و به روز در فرآيند فروش املاک تملیکی عنوان كرد و گفت: فروش املاک و دارایی های بانک تابع آئین نامه معاملات در بخش مناقصه و مزایده است که بر اساس آن باید کمیسیون معاملات با وجاهت قانونی در فروش آنها وارد عمل شود.

در ادامه، محمد قضايي - رئيس اداره امور شعب غرب استان تهران - نيز برنامه هاي استان را در خصوص برگزاری کمیسیون معاملات فروش املاک تملیکی و مازاد تشریح کرد.
برچسب ها: املاک تملیکی ، غرب ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: