کد خبر: ۲۷۷۶۵۶
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
0
اشتغال پایدار روستایی اولویت بانک کشاورزی است
پول‌نیوز - فراهم آوردن امکانات اعتباری برای زندگی بهتر در روستا و ارتقای سطح درآمد روستاییان از یک سو و افزایش تولیدات کشاورزی توسعه صنایع کوچک و سنتی در مناطق روستایی از مهمترین اهداف بانک کشاورزی است که در اساسنامه این بانک نیز به آن اشاره شده است .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، روح اله خدارحمی در تبیین اولویت های این بانک برای پرداخت تسهیلات، بر افزایش میزان تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی تأکید دارد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه چهارم مردادماه در همایش روسای شعب این بانک در استان گیلان ،به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و اتحاد، همدلی و نگرش مثبت در مواجهه با بحران را از راهکارهای برون رفت از این شرایط برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در استان گیلان ، خدارحمی کاهش هزینه‌ها ،توازن منابع و مصارف ،افزایش درآمدهای مشاع و تک رقمی شدن نسبت مطالبات معوق را از اولویت های بانک کشاورزی در سال جاری برشمرد.

وی در تشریح دیگر اولویت‌های بانک کشاورزی ؛بر بهبود ارتباط با مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات در سطح شعب و  اجرای دقیق برنامه ها و پرهیز از هرگونه انحراف بودجه تأکید کرد.

خدارحمی در بیان انتظارات از روسای شعب بانک کشاورزی به ماده ۲ اساسنامه بانک کشاورزی مبنی بر فراهم آوردن امکانات تجاری برای ارتقای سطح درآمد روستاییان اشاره و تصریح کرد: افزایش میزان پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی و اشتغال پایدار روستایی از اولویت های این بانک در سال جاری است.

بر اساس این گزارش ،روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه خود به استان گیلان ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان مدیریت این استان و شعبه مرکزی رشت ،در همایش روز ملی مزرعه برنج شرکت کرد.

این گزارش می افزاید: دیدار و گفت و گو  با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و سخنرانی در همایش روسای شعب بانک کشاورزی در استان گیلان ،مهم‌ترین برنامه‌های سفر خدارحمی به این استان بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: