May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۵۵۷
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
0
بانک توسعه تعاون در راستای اهداف و رسالت خود و در جهت حمایت از تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی، طرح تسهیلات مشاغل خانگی را در دستور کار دارد و با ایجاد فرصت جهت رونق تولید و اشتغال و باهم افزایی ظرفیت‌های موجود در استان، همهٔتلاش خود را معطوف به اجرای طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد کرد.
پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به طرح‌های مشاغل خانگی
پول‌نیوز - بانک توسعه تعاون باهدف ایجاد اشتغال و حمایت از فقرزدائی، تسهیلات ارزان‌قیمت مشاغل خانگی با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد شیخ حسینی مدیریت اداره شعب استان تهران در جلسه هماهنگی نحوه تخصیص اعتبار ابلاغی طرح تسهیلات مشاغل خانگی بابیان این مطلب و با اشاره به اینکه متقاضیان طرح اشتغال خانگی معمولاً زنان سرپرست خانوار هستند تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در راستای اهداف و رسالت خود و در جهت حمایت از تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی، طرح تسهیلات مشاغل خانگی را در دستور کار دارد و با ایجاد فرصت جهت رونق تولید و اشتغال و باهم افزایی ظرفیت‌های موجود در استان، همهٔتلاش خود را معطوف به اجرای طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد کرد.

در ادامه جلسه دهقان مدیر اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز عملکرد بانک را در اجرای طرح اشتغال روستایی مثبت و رضایت‌ بخش دانست و افزود: انتظار می‌رود بانک توسعه تعاون در اجرای طرح تسهیلات مشاغل خانگی باهمان سرعت و کیفیت نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی و صدور مجوز از طریق سازمان‌ها و ادارات اجرایی انجام پذیرد.

شایان‌ ذکر است در این نشست شاه ولایتی مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، عزیزی نماینده سازمان صنایع‌دستی و میراث فرهنگی استان تهران و استاد رضایی مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صنایع‌دستی استان تهران در خصوص نحوه اجرای طرح به بیان مطالب پرداختند.
پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به طرح‌های مشاغل خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: