May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۸۶۷
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
0
پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پیام مهندس پیشرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد آمده است: امروزه نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، به ویژه با توسعه شبکه های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است. قطعا در این شرایط، رسالت فعالان عرصه اطلاع رسانی برای آگاهی بخشی به جامعه و تبیین حقیقت، سنگین تر از همیشه است.

مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرده است: فرصت را غنیمت شمرده و از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه و بانک سینا قدردانی می کنم و امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر این بانک درعرصه اقتصاد کشور باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: