کد خبر: ۲۷۹۳۳۲
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
0
پول‌نیوز - سازمان هواشناسی اعلام کرده هوای استان‌های ساحلی دریای خزر از امروز تا آخر هفته شاهد بارش‌های پراکنده خواهد بود و در مناطق جنوبی کشور شاهد گرد و خاک خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز یکشنبه بارش پراکنده باران در استان‌های شمالی کشور پیش بینی می‌شود و فردا دوشنبه نیز بر میزان بارش در این ناحیه افزوده خواهد شد.

احد وظیفه افزود: از بعدازظهر فردا شدت بارش در استان گیلان افزایش می‌یابد که در برخی ساعات احتمال وقوع رعد و برق نیز می‌رود. در روز سه شنبه این شرایط علاوه بر استان‌های ساحلی دریای خزر به نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز گسترش می‌یابد.

وی ادامه داد: امروز در مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید نیز رخ می‌دهد و در برخی مناطق به ویژه زابل سبب گرد و خاک شدید خواهد شد.

استان خوزستان نیز فردا در برخی ساعات باد و گردوخاک را شاهد خواهد بود.

هوای تهران امروز و فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز ۳۷ درجه اعلام شده و فردا به ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
منبع: مهر
برچسب ها: شمال ، خوزستان ، هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: