April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۹۶۱۳
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
0

پول‌نیوز - سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از واژگونی خونین خودروی سواری پژو در جاده اهر-تبریز با ۸ کشته و زخمی خبر داد.

وحید شادی‌نیا امروز اظهار داشت:️ حوالی ظهر امروز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو در حوالی گردنه گویجه‌بل جاده اهر-تبریز سه نفر کشته و پنج نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو با ۴ سرنشین که از طرف تبریز به اهر در حال حرکت بود، واژگون می‌شود و سپس با خانواده ۴ نفری که در باغ کنار جاده نشسته بودند، برخورد می‌کند.

شادی‌نیا گفت: طبق اعلام کارشناسان اعزامی اورژانس اهر ۲ نفر از اعضای خانواده نشسته در باغ کنار جاده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر دیگر به همراه ۴ سرنشین خودروی سواری پژو مصدم شده بودند که بلافاصله توسط پایگاه‌های اورژانس زنجیر بلاغ، ستارخان و ینگجه به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر انتقال یافتند.

وی خاطرنشان کرد:یکی از سرنشینان خودروی سواری پژو بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد تا تعداد فوتی‌های این حادثه به ۳ نفر برسد.

منبع: فارس
برچسب ها: وازژگونی ، تبریز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: