May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۰۲۷۱
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
0
پول‌نیوز - حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: هرگونه فروش ارز در مراکزی مانند واحد‌های طلافروشی ممنوع و غیرقانونی است و در صورت مشاهده با این واحد‌ها برخورد شود.

حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد، با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور اظهار داشت: بی‌توجهی به مبارزه با قاچاق کالا ضربه اقتصادی بسیاری به شهرستان و کشور وارد می‎کند و تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

وی با اشاره به لزوم نظارت و بازرسی بر فعالیت واحد‌های صنفی در سطح شهرستان تصریح کرد: مقابله با قاچاق کالا و ارز باید به فرهنگ عامه مردم و مسئولان تبدیل شود و افراد و دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با قاچاق باید به صورت مستمر فعالیت اصناف و واحد‌های تولیدی را مورد ارزیابی قرار داده و فعالیت آن‌ها را به دقت رصد کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین سپس با بیان اینکه ورامین قطب تولید محصولات دامی استان تهران است افزود: نباید هیچ کمبودی در تأمین این محصولات در ورامین مشاهده شود که اگر کمبودی در این حوزه مشاهده شد و یا افزایش قیمتی صورت گرفت باید به صورت کارشناسی بررسی و دلایل آن مشخص شود.

کاغذلو تأکید کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت وظیفه دارند تا به صورت روزانه جریان افزایش و کاهش قیمت، کاهش و یا افزایش اقلام موجود در بازار را بررسی و دلایل مشکلات را احصاء و با جدیت با متخلفان برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خریدو فروش ارز فقط در صرافی‌های مجاز امکان‌پذیر است خاطرنشان کرد: هرگونه فروش ارز در مراکزی مانند واحد‌های طلافروشی ممنوع و غیرقانونی است و لازم است تا در صورت مشاهده با این واحد‌ها برخورد شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ارز ، طلا فروش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: