May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۰۸۳۴
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
0
انهدام باند 31 هزار نفره قماربازیپول‌نیوزرئیس پلیس فتا ناجا از کشف و شناسایی یک کانال قماربازی با 31 هزار عضو خبر داد.

سردار سیدکمال هادیان فر رئیس پلیس فتا ناجا، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: متأسفانه قماربازی و شرط‌بندی به مثابه یک چیز ساده و مباح شده و این نگران کننده است.

رئیس پلیس فتا ناجا به یک پرونده قماربازی که اخیرا در مازندران شناسایی و کشف شده ، اشاره و تصریح کرد: در این پرونده 50 میلیارد تومان در حساب فردی بود که مسدود شد؛ اما مهمتر اینکه وقتی از دوستان خواستم که افرادی را که قمار می‌کردند احضار کنند، اعلام شد که تعداد اعضای این کانال، 31 هزار نفر بوده‌اند؛ آن هم آدمهای مختلفی از خانواده و گرایش‌های مختلف.

سردار هادیان‌ فر گفت: این مسائل است که ما را نگران می‌کند؛ البته ما نیز بیکار ننشستیم و در ایام عید 143 درگاه بانکی را با همکاری شاپرک و دستگاه قضایی مسدود کردیم.

وی گفت: در خصوص دستگیری چند نفر از سرشبکه‌ها که در ترکیه هستند نیز پیگیری‌های لازم را از طریق پلیس اینترپل انجام داده ایم تا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بعد از دستگیری به کشور استرداد شوند.
منبع: فارس
برچسب ها: قمار بازی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: