May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۰۸۹۸
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
0
معاملات بازار سنا نشان میدهد که امروز قیمت دلار در این سامانه ۲ هزار و ۲۵۵ تومان ارزانتر از بازار آزاد شده است.
پول‌نیوز - سامانه سنا که در آن اطلاعات کلیه معاملات قطعی صرافی ها ثبت می‌شود، نشان می‌دهدهر یورو امروز در این سامانه با قیمت  8 هزار و 993 تومان و هر پوند 13 هزار و 379 تومان به فروش رسید.

در سامانه سنا، دلار آمریکا نیز با قیمت 8 هزار و 395 تومان داد و ستد شد و هر یوآن چین نیز به قیمت یک هزار و 123 تومان مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است در بازار آزاد، قیمت فروش دلار 10 هزار و 650 تومان، یورو 12 هزار و 410 تومان، پوند 13 هزار و 655 تومان است.

در حال حاضر، سه ارزی که عمده معاملات بازار بر روی آنهاست، در صفحه اصلی و تیتر سنا قرار دارند. از این رو سه ارز یوان، یورو و درهم که حجم بالای مبادلات کشور با آنها انجام می شود، این سه ارز در تیتر سنا قرار گرفته اند و بقیه ارزها که اهمیت آنها کمتر است در پایین جدول قرار دارند که دلار نیز در زمره این ارزهای کم اهمیت تر قرار گرفته است.

بر اساس اخبار دریافتی، از آنجا که معاملات با دیگر کشورها با ارزهایی غیر از دلار انجام می شود، حذف تدریجی دلار دور از ذهن نخواهد بود.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سامانه سنا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: