May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۱۵۲۲
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
0
بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه از شعب کهگيلويه و بويراحمد
پول‌نیوز - دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طي سفر به استان کهگيلويه و بويراحمد از دواير ستادي و برخي شعب استان بازديد كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بازدید از شعب و دوایر ستادي، ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان در حوزه هاي مختلف بانکداري، بررسي پتانسيل هاي اقتصادي و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف، تببين مصارف و منابع، بانكداري الكترونيك، هم انديشي با روساي صف و ستاد، بخشي از برنامه هاي سفر مديرعامل به استان كهگيلويه و بويراحمد بود.

همچنین در این سفر دکتر اکبری با دکتر عریان، رئيس دانشگاه ياسوج ديدار کرد و ضمن تشريح سبد محصولات بانك، از آن به عنوان بانكي مردمي كه در زمينه ارائه خدمات به قشرهاي مختلف جامعه گام برمي دارد ياد كرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده در سایر استان ها با نهادهای علمي نسبت به شروع همکاري بانک قرض الحسنه مهر ايران و دانشگاه ياسوج ابراز اميدواري کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه اشخاص حقوقي اعم از دولتي و خصوصي در بانک قرض الحسنه مهر ايران داراي گردش مالي هستند و از تسهيلات قرض الحسنه براي کاركنان مجموعه خود بهره مند مي شوند بانك را داراي ظرفيتي مطلوب براي همكاري با دانشگاه ياسوج دانست.

در این بازدید یوسف نجدی، مدير امور استان ها؛ فرجي مهماندار، رئيس اداره کل توسعه سرمايه انساني؛ رحيمي، رئيس اداره کل مبارزه با پولشويي و تأمين مالي تروريسم و الماس مجيدي، مدير شعب استان کهگيلويه و بوير احمد مديرعامل را همراهي کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: