کد خبر: ۲۸۲۱۶۳
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
0
گلکسی‌ اس 10 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کندپول‌نیوز - به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه دیگر از گوشی پرچمدار گلکسی اس ۱۰ را معرفی کند که از فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

پس از آنکه شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد، حالا به نظر می‌رسد در تلاش است تا پرچمدار بعدی خود را در نخستین فصل از سال آینده ۲۰۱۹ میلادی عرضه کند.

پرچمدار بعدی سامسونگ که گلکسی اس ۱۰ نام خواهد داشت، احتمالا در دو نسخه معمولی و پلاس به بازارهای جهانی روانه خواهد شد اما شنیده‌ها حاکی است که سامسونگ می‌خواهد پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت ۵G را نیز به یک نسخه دیگر از این گوشی پرچمدار اضافه کند.

کارشناسان در پاسخ به سوال بسیاری از کاربران، همچنین خاطرنشان کرده‌اند که پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G موجب خواهد شد که قیمت تمام‌شده و نهایی این محصول به شدت افزایش یابد، بنابراین کاربران درصورت تمایل به استفاده از اینترنت ۵G قادر خواهند بود آن را در نسخه جداگانه و مستقلی تهیه و خریداری کنند.

گفته می‌شود این محصول علاوه بر مجهز بودن به تمامی قابلیت‌های نسخه گران قیمت گلکسی ۱۰، از شبکه اینترنت ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد که البته پیش‌بینی می‌شود از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی محسوب شود.

به نظر می‌رسد که تراشه پردازنده این محصول توسط بخش سامسونگ الکترونیکس ساخته و تولید می‌شود که البته هنوز زمان معرفی و عرضه این نسخه جدید مشخص و به‌صورت رسمی اعلام نشده است. زمان معرفی از این نسخه جدید هم به زمان بهره‌برداری از شبکه اینترنت ۵G و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت بستگی دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گلکسی اس 10 ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: