April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۴۴۲۰
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
0
اپلیکیشن رفاهی آبفای تهران رونمایی شد
پول‌نیوز - مدیرعامل آبفای استان در آیین رونمایی از اپلیکیشن موسسه فرهنگی ورزشی شرکت گفت: از هر گونه توسعه رفاهی که شامل همه کارکنان شرکت شود حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، محمدرضا بختیاری در این برنامه که با حضور مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای توسعه و تسهیل دسترسی به امکانات رفاهی شرکت اظهار داشت: رونمایی از این اپلیکیشن زمینه دسترسی آسان و بدون تبعیض همکاران را از تسهیلات رفاهی فراهم می‌کند.

او ادامه داد: به موازات افزایش و ارتقای امکانات رفاهی همکاران، انگیزه و شوق فعالیت در آنان بیش‌تر می‌شود و این هم به سود همکاران و هم در چارچوب سیاست‌های شرکت است.

در آغاز این برنامه محسن پارسا مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی آبفای استان تهران با معرفی این اپلیکیشن آن را اقدامی برای تسهیل استفاده از امکانات رفاهی شرکت دانست و گفت: در نظر داریم با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه همه برنامه‌ها و فعالیت‌های رفاهی، فرهنگی و آموزشی را در قالب این اپلیکیشن در اختیار همکاران قرار دهیم.

او افزود: این اپلیکیشن روی همه سیستم‌های عامل موبایلی قابل نصب است و در آن این امکان فراهم شده است که تمامی مراحل استفاده از امکانات از انتخاب گزینه‌ها تا پرداخت هزینه تامین شده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: