کاربردهای عملی رایانش تکاملی در صنعت بانکداری و پرداخت تبیین می‌شودپول‌نیوز - دبیر علمی کارگاه رایانش تکاملی  (Evolutionary Computing)در ITE 2018 موضوع اصلی این کارگاه را کاربردهای مفهوم مورد اشاره در صنعت بانکداری و پرداخت دانست و گفت: موضوع رایانش تکاملی، هنوز در رویدادهایی با رویکرد کسب و کاری مطرح نمی‌شود اما با توجه به پیش‌رو بودن نمایشگاه تراکنش ایران، شورای سیاستگذاری ITE 2018 برگزاری این کارگاه را در دستور کار خود قرار داده است.  

مهندس عبدالحمید منصوری رییس هیات‌مدیره شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا (TLS) در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه افزود: رایانش تکاملی پس از مفاهیمی چون رایانش شناختی و رایانش ارادی، از جمله جدیدترین رویکردها در دنیاست که با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده‌ای، فرایند رشد و تکامل را در سطوح مختلف جامعه تحلیل می‌کند.
 
دبیر علمی کارگاه رایانش تکاملی در ITE 2018 گفت: چنین مفهومی در حوزه‌های مختلفی می‌تواند کاربرد داشته باشد برای مثال در صنعت بانکداری می‌توان از آن در راستای برقراری ارتباط بهینه با مشتریان استفاده کرد.
 
منصوری، شناسایی و جذب مشتریان سودآور و ایجاد وفاداری در آنها را از جمله مهم‌ترین کاربردهای این مفهوم در صنعت بانکداری دانست و افزود: در کارگاه رایانش تکاملی مشخص می‌شود که از یک موضوع علمی و دانشگاهی چگونه می‌توان برای بهبود کسب و کار در این حوزه استفاده کرد.
 
وی گفت: به عبارت دیگر در این کارگاه سعی می‌گردد که کاربردهای عملی یک مفهوم تخصصی و دانشگاهی برای فعالان صنعت بانکداری و پرداخت تبیین ‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: