May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - تعرفه تماس رومینگ بین الملل مشترکان همراه اول شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه که برای آیین راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به عراق می روند کاهش یافت.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، از بیست و چهارم مهر (سه شنبه این هفته) تا یازدهم آبان ماه (نخستین جمعه پس از اربعین) تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با ایران دقیقه ای 2 هزار و 499 تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای 899 تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه ای 2 هزار و 499 تومان، ارسال هر پیامک 899 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 499 تومان محاسبه می شود.

همراه اول اعلام کرد: روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.

پیش از این، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران سه هزار و 300 تومان، دریافت مکالمه سه هزار تومان، مکالمه داخلی عراق یک هزار و 700 تومان، ارسال هر پیامک یک هزار و 300 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2 هزار و 300 تومان بود.

اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود برای مکالمه و اینترنت در پایانه های مرزی را به بیش از 2 برابر افزایش داده است.

در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن های بی.تی.اس نسبت به اربعین گذشته به بیش از 2 برابر افزایش یافته و قرار است کارشناسانی در این پایانه ها، زائران را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

پایش شبکه به صورت 24 ساعته، بهینه سازی همه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی و ایجاد 6 نقطه برای دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا از دیگر اقدام های صورت گرفته است.

گذرگاه های مرزی مهران، شیب، شلمچه، صفوان و فرودگاه های نجف، بغداد و بصره آماده استقبال از زائران خارجی از جمله ایرانیان است.

پارسال از حدود 14 میلیون زائر اربعین حسینی از ملیت های مختلف در عراق، 2 میلیون و 350 هزار نفر ایرانی بودند.

برای گرامیداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان هر سال آیین مذهبی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به مقصد کربلا با حضور گروه های مردمی از کشورهای مختلف برگزار می شود.

امسال هشتم آبان ماه مصادف با این روز است اما آیین راهپیمایی از چند روز پیش از آن شکل می گیرد.
برچسب ها: همراه اول ، اربعین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: