ارائه خدمات درمانی رایگان تأمین اجتماعی در مرز ایلامپول‌نیوز - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در مرز ایلام بیمارستان صحرایی توسط تأمین اجتماعی راه‌اندازی شده است و خدمات فیزیوتراپی، دندانپزشکی و تزریقات را به زائران اربعین حسینی به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر محمدرضا جعفریان ، درباره راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مرز ایلام، اظهار داشت:‌ بیمارستان صحرایی تأمین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز ایلام آغاز به کار کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس سنوات گذشته پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان بین 400 تا هزار مراجعه‌کننده داشته باشد و خدماتی از جمله پانسمان، تزریقات، دندانپزشکی و فیزیوتراپی ارائه می‌دهد.

دکتر جعفریان افزود: خدمات دندانپزشکی روزانه بین 50 تا 100 بیمار را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد و از فردا نیز بخش فیزیوتراپی این درمانگاه شروع به کار خواهد کرد و زائرانی که در مسیر پیاده‌روی به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارند می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: پزشکان نیز در سه بخش عمومی، متخصصین و داخلی به مراجعین، خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وی یادآور شد: این بیمارستان تا سه روز بعد از اربعین حسینی نیز خدمات  ارائه می‌دهد.

دکترجعفریان تأکید کرد: تمامی خدمات درمانی در این مرکز به صورت رایگان به زائران داده خواهد شد چرا که اکثر زائران حسینی از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: تمامی کارمندان تأمین اجتماعی به صورت داوطلبانه برای ارائه خدمت به زائران حسینی به این مرکز مراجعه کرده‌اند و هیچگونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نخواهند کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: