April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۸۴۲۸
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
0
پول‌نیوز - رییس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان خوی (آذربایجان غربی) گفت: حکم های چهار نفر از پنج سارق پرونده سرقت مسلحانه از بانک تجارت شعبه میدان قمسال این شهرستان صادر شده که در پی آنها 2 نفر به اعدام و 2 نفر دیگر به حبس 20 ساله محکوم شده اند.

حجت الاسلام محمد عرفانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سارقان با تیزبینی ماموران انتظامی در اسرع وقت شناسایی شدند و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی همچنین از صادر نشدن رای متهم ردیف پنجم که به اتهام مشارکت در سرقت دستگیر شده بود، خبر داد و اعلام کرد: به زودی حکم این فرد هم صادر می شود و در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.

در 9 آبان سال گذشته این سارق مسلح با ورود به بانک تجارت شعبه میدان ' قمسال ' خوی، 200 میلیون ریال سرقت کرده و متواری شده بودند اما پس از 16 روز توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: