کد خبر: ۲۸۹۱۸۴
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
0
پول‌نیوز -رستوران Marini’s On 57
بهترین رستوران های مالزی (+عکس)

این رستوران فوق‌العاده‌ی ایتالیایی در طبقه‌ی پنجاه و هفتم برج پتروناس قرار دارد و یکی از بهترین رستوران‌های لوکس کوالالامپور است. زیباترین و شگفت‌انگیزترین چشم‌اندازها از برج‌های دوقلوی پتروناس و افق شهری کوالالامپور، از پنجره‌ها و سقف شیشه‌ای این رستوران قابل مشاهده است. دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن است و منوی آن شامل بهترین غذاهای ایتالیایی است.
ساعت کار:
دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۹ تا ۲۳
یکشنبه‌ها از ۱۸:۳۰ تا ۲۴
رستوران Troika Sky Dining
این رستوران از دو بخش تشکیل شده است و یکی از بهترین رستوران‌ها در کوالالامپور است. این مجموعه در طبقه‌ی بیست و سوم برج B مجموعه‌ی Troika قرار دارد و به خاطر ارتفاع زیادی که دارد، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از شهر را به نمایش می‌گذارد. کیفیت و تنوع غذاهای این دو رستوران بسیار بالا و قابل توجه است و باعث شده که نام آن‌ها در فهرست بهترین رستوران‌های شهر قرار بگیرد. رستوران Cantaloupe بهترین غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، یونانی و اسپانیایی را سرو می‌کند و رستوران Strato منویی جذاب و متفاوت از بهترین پیتزاها و پاستاها دارد.
ساعت کار:
رستوران Strato از ۱۲ تا ۱۵ و از ۱۸ تا ۲۳
رستوران Cantaloupe از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰
رستوران Thirty8 KL
این رستوران، در طبقه‌ی سی و هشتم ساختمان هتل Grand Hyatt قرار دارد و یکی از آن رستوران‌هایی است که در سفر به کوالالامپور نباید از دست بدهید. این رستوران با تمرکز بر مشتریانی آغاز به کار کرده است که به کیفیت غذاها فوق‌العاده اهمیت می‌دهند و به هر شهر و کشور که سفر می‌کنند، بهترین رستوران‌های آن را امتحان می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع و گشترده است و انواع غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی در آن پیدا می‌شود. بهترین سوشی و ساشیمی، لذیذترین استیک‌ها و غذاهای تلفیقی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. هر غذایی که از منو انتخاب کنید، بهترین کیفیت را دارد و ترکیبی موزون و متناسب از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی است. پنجره‌های بزرگ رستوران، چشم‌اندازهای زیبایی رو به برج‌های دوقلوی پتروناس  در تور مالزی دارد.
ساعت کار:
از ۱۲ تا ۱۵ و از ۱۸ تا ۲۳
رستوران Enak Restaurant KL
تخصص این رستوران در غذاهای پرادویه‌ی مالزی است. رستوران Enak Restaurant KL یکی از مشهورترین رستوران‌های لوکس این کشور است. رستوران در طبقه‌ی پایین مرکز خرید استارهیل گالری قرار دارد و دکوراسیون شیک و مجلل آن را با هنرهای بومی و ظروف و اشیای قدیمی تزیین شده است. غذاهای این رستوران با دستورهای قدیمی خانوادگی تهیه می‌شود. غذاهای این رستوران حلال، عطر و طعم خانگی دارند و میزان ادویه‌ی آن‌ها مطابق با ذائقه‌ی محلی است. اگر نمی‌توانید غذاهای پرادویه بخورید، حتما درخواست کنید که غذایی با میزان ادویه‌ی کمتر برایتان آماده کنند.
ساعت کار:

 ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب
رستوران enak
enak بهترین غذا‌های تند در رستوران enak  سرو می‌شود، این رستوران در طبقه‌ی همکف مرکز گالری استارهیل (starhill)  واقع شده و بسیار ماهرانه دکوراسیون شده است. دکوراسیون رستوران به سبک بالیایی است و میزها با شمع و عتیقه و جواهرات تزیین شده‌اند. با تکیه بر دستور غذا‌های خانگی، همین‌طور مواد غذایی حلال و حاوی عطر و طعم و ادویه‌های محلی، مخصوصا فلفل‌های تند است.

رستوران  پرگو (Prego KL)
Prego KL رستوران پرگو در بالای شهر کوالالامپور قرار دارد و غذا‌های کلاسیک ایتالیایی سرو می‌کند، به مشتریان دو نوع منو ارائه می‌دهد، بنابراین مشتری گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارد. دکوراسیون این فضا قدیمی است و از جذابیت‌های دوران قدیم بهره برده است، در حالی‌که آشپزخانه این رستوران غذا‌های راحت و مورد علاقه‌ی ایتالیایی‌ها را سرو می‌کند. به عنوان مثال ریزوتو با سس قارچ‌های وحشی و پنیر پارمیزان یا راویولی (نوعی غذا) که با تکه‌های مرغ و سس خامه قارچ تهیه می‌شود غذا‌هایی ساده و دلپذیری هستند.

رستوران سلستیال کورت (celstial court)
celstial court رستوران سلستیال کورت نوآوری در ارائه غذای حلال دارد. این رستوران در هتل ایمپریال (Imperial) است. مواد غذایی که در آشپزخانه طبخ می‌شود حس رقابت را در میان خدمه ایجاد می‌کند، هر غذایی چاشنی و ادویه‌های خاص خود را دارد، به طور مثال بره با لوبیا و سس شیرین مغولی سرو می‌شود و میگوهای سرخ شده با سیر طبخ می‌شود.

رستوران فرنگی‌پانی (frangipani)frangipani
frangipani از بهترین رستوران‌های فرانسوی در سفر با تور مالزی است. این رستوران در امتداد بوکیت چانگکات (Changkat) واقع شده و طبقه‌ی پایین آن بسیار مجلل است و یک استخر جالب به رنگ‌ سیاه و سفید دارد. منوی این غذاخوری کلاسیک و با چاشنی و طعم‌های فراوان است، بنابراین می‌توانید تجربه‌ای جدید داشته باشید.طبقه‌ی بالای این رستوران نیز برای افراد خاص طراحی شده است.
رستوران رد وک (Red Wok): در این رستوران می توانید انواع غذاهای مالایی، چینی و غربی را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

رستوران تاریک (Dining In The Dark KL): این رستوران تجربه ای بسیار خاص از غذا خوردن را برای میهمانان مهیا می کند. مشتریان این رستوران در محیطی تاریک غذا را صرف کرده و دقیقا نمی دانند که چه غذایی را میل می کنند. البته در پایان فهرستی از آنچه خورده اند را در اختیار خواهند داشت. کارکنان این رستوران خاص عمدتا نابینا و کم بینا هستند.
رستوران گولای هاوس لنکاوی ( gulay house restaurant )

رستوران گولای هاوس در جزیره لنکاوی قرار دارد که روبروی آن جنگل را می بینید ، در این رستوران زیبا راحت لم بدهید و غذایتان را میل کنید ، در این رستوران می توانید قراری عاشقانه رو به مناظری زیبا را میل کنید و خاطره ای خوب را به دفتر خاطرات زندگی اضافه کنی د ، این رستوران واقع در منطقه داتای لنکاوی است و از معروف ترین رستوران های مالزی است که در سرو غذاهای هندی و مالایی بسیار استاد است و سفر باتو این رستوران را در تور ارزان و لحظه آخری مالزی پیشنهاد می کند.

 رستوران پاویلیون ( pavilion restaurant )
رستوران پاویلیون لنکاوی در خیابان تلوک داتای لنکاوی و در هتل 5 ستاره پاویلیون قرار دارد و از رستورانهای خوب مالزی به شمار می آید و از آلاچیق های جنگلی درست شده که می تواند تجربه بسیار شیرینی را برای شما رقم بزند ، در این جا می توانید عشقتان را همسرتان ابراز کنید و یا از نامزدتان خواستگاری کنید ، خیلی رمانتیک است نه !
 
رستوران لا سال در کاسا دل مار ( la sal restaurant )
رستوران لا سال لنکاوی که در هتل کاسا دل مار که یکی از هتل های مالزی است ، قرار دارد ، می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای کم کردن هزینه های سفرتان باشد ، این رستوران از جمله رستوران های ارزان مالزی به شمار می آید که در آن غذاهای دریایی ارائه می شود که بسیار هم خوشمزه هستند و یکی از دلایل معروفیت این رستوران سرویس دهی عالی در این جا است را سرو می کند ، دلیل شهرت رستوران لاسال سرویس دهی بی عیب و نقص شیک آن می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: