دکتر موسویان: سواد رسانه ای باید از دوران ابتدایی آموزش داده شود
پول‌نیوز - رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: سواد رسانه ای چیزی نیست که بشود از دوران بزرگسالی روی آن کار کرد این سواد لازم است از دوران ابتدایی آموزش داده شود.

دکتر سید مرتضی موسویان با اشاره به روز علم در خدمت صلح و توسعه گفت: آموزش سواد رسانه ای نمی تواند خود را مستقل از توسعه اجتماعی، پیشرفت تکنولوژیک، ارزشهای فرهنگی و محیز رسانه بنداند.

وی افزود: رشد آموزش سواد رسانه ای در حال حاضر در حال افزایش است و کشورهای بسیاری در اقصی نقاط جهان آموزش سواد رسانه ای را از دوران دبستان شروع می کنند. بر همین اساس نیاز است که کسب این سواد ضروری برای زندگی از دوران دبستان در کشورمان نیز برنامه ریزی شده و آموزش لازم ارائه شود.

دکتر موسویان خاطر نشان کرد: سواد رسانه ای و اطلاعاتی نیاز جامعه امروز بوده و باید به آن توجه ویپه ای خصوصا آموزش آن در مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس انجام شود.
برچسب ها: سواد رسانه ای
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: