May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۰۷۷۸
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
0
پول‌نیوز -برنامه‌ریزی برای سفر نیاز به تخصص دارد و به همین دلیل اگر می‌خواهید در این فصل خاطرات خوبی داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم با برنامه‌‌ی زیر همراه شوید و بهترین آلبوم سفرتان را بسازید!

خوردن خوشمزه‌ترین ماهی‌کباب‌های ساحلی در تور آنتالیا

3 تور خوشمزه برای خوشگذرانی در پاییز! (+عکس)

تور آنتالیا سفر به یکی از شهرهای ساحلی محبوب ترکیه است. اقامتگاه‌های متنوع، فعالیت‌های مختلف آبی، جشن و پایکوبی‌های ساحلی و مراکز تفریحی بخشی از برنامه‌های شما در این سفر است که بهتر است به هیچ عنوان از دست ندهید.

بهتر است بدانید که در این شهر علاوه بر اینکه می‌توانید بهترین تفریح‌های ساحلی را داشته باشید و به‌طور کامل سرمای هوا را فراموش کنید، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را هم امتحان می کنید. این کار بخش مهمی از سفر شماست که پیشنهاد ما این است اصلا از دست ندهید. یکی از بهترین رستوران‌های غذای دریایی آنتالیا که می‌توانید در آن غذاهای خوشمزه‌ای نوش جان کنید Balık Evi است. شما در این رستوران می‌توانید از تازه‌ترین غذاهای دریایی با سبکی ترکی سفارش دهید و در در حالی که از هوای بی‌نظیر و منظره دریای مدیترانه لذت می‌برید غذایتان را بخورید.

در همین حالت که مزه‌های به‌یادماندنی غذاهای دریایی را به خاطر می‌سپارید برنامه‌ای برای گشت و گذار در بخش قدیمی شهر بگذارید و علاوه بر تماشای بناهای تاریخی با مردم هم معاشرت کنید.
فراموش نکنید بسیاری از گردشگران علاوه بر خوش‌گذرانی به خرید در آنتالیا هم فکر می‌کنند. کالیچی یکی از بهترین و زیباترین منطقه‎های شهر است که هیچ وقت و در هیچ ساعتی خلوت نمی‌شود. در این منطقه و بافت سنتی‌اش سوغاتی‌های خاطره‌انگیز بخرید و تکه‌هایی از صنایع‌دستی تا پوشاک، وسایل تزئینی و زیورآلات را با خودتان به یادگار ببرید و یا به عزیزانتان هدیه کنید.

هر وقت که بخواهید این تجربه‌ی بی‌نظیر را داشته باشید کافی است که چمدان‌هایتان را ببندید و با گذرنامه‌ی معتبر وارد آنتالیا شوید. همیشه این مقصد از پرطرفدارهاست، بنابراین اگر دوست دارید تعطیلات عید را در این شهر ساحلی بگذرانید از هم‌اکنون به وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین تور آنتالیا نوروز 98 را با قیمتی ارزان‌تر بخرید.

معاشرت در کافه با بهترین دسرهای شکلاتی با تور روسیه

3 تور خوشمزه برای خوشگذرانی در پاییز! (+عکس)

همین که تور روسیه را انتخاب می‌کنید متوجه می‌شوید که سفر به روسیه گران نیست و می‌توانید با بهترین برنامه‌ریزی مقرون به صرفه به این نقطه از جهان بروید.

در ابتدا به مسکو لوکس‌ترین شهر روسیه و البته پایتخت این کشور می‌رسید که به طور کلی برای سفر هزینه‌ای متوسط دارند. یعنی شما با هر قیمت و هزینه‌ای به خوبی می‌توانید اقامتگاه دلخواهی را پیدا کنید. با هزینه‌ای بالاتر میهمان هتل‌های ۵ستاره و لوکس شوید و یا در هتل‌های سه ستاره و بوتیک هتل‌ها بمانید و کمتر برای اقامتگاه‌تان هزینه کنید.

شما در این سفر به همراه راهنمای فارسی زبان بهترین و تماشایی‌ترین دیدنی‌های تاریخی و شاهکارهای معماری را از نزدیک می‌بینید و با تاریخ زندگی تزارها آشنا می‌شوید. اما بد نیست که کمی هم از این نشانه‌های تاریخی فاصله بگیرید و با مردم معاشرت کنید، بهترین کار این است که میهمان کافه‌های جذاب شهر شوید و علاوه بر معاشرت خوشمزه‌ترین دسرها و شکلات‌های دست‌ساز را امتحان کنید!

کیک شکلاتی سنتی روسی یکی از خوشمزه‌ترین کیک‌هایی است که در سفر به روسیه می‌توانید در کافه Golubka نوش جان کنید. این دسرهای خوشمزه را می‌توانید بعد از خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای روسی به همراه نوشیدنی سفارش دهید و از سفرتان لذت ببرید.

همین برنامه را هم می‌توانید در سنت‌پترزبورگ انجام دهید و بعد از تماشای دیدنی‌های تاریخی و هنر معماری فرصتی را در بهترین رستوران‌های آن بگذرانید تا طعم این سفر برایتان ماندگار شود. پیشنهاد می‌کنیم یک شب را در درستوران Floor 41 بگذرانید!

در طبقه‌ی ۴۱ ساختمانی واقع در میدان قانون اساسی از ارتفاع ۱۴۰ متری چشم‌اندازی ویژهای از سنت‌پترزبورگ می‌بنید که شاید در هیچ‌جا و هیچ تصویری ندیده باشید و در آینده هم نبینید! شب رویایی‌تان با بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای روسی به همراه نوشیدنی‌های خنک تکمیل می‌شود.
هر زمان که بخواهید می‌توانید با در دست‌داشتن گذرنامه‌ی معتبرتان به این کشور دیدنی بروید، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم از هم‌اکنون با قیمتی ارزان‌تر تور روسیه نوروز 98 را بخرید و تعطیلات عید خوبی را در این دنیا بگذرانید.

خاطره‌ی خوش بهترین برگر سبزیجات دنیا در تور قبرس‌

3 تور خوشمزه برای خوشگذرانی در پاییز! (+عکس)

هم‌زمان با یک تصمیم ساده برای سفر به قبرس به میان مردمان ترک با فرهنگ یونانی می‌روید و یکی از بهترین کشورهای اروپایی را از نزدیک تماشا می‌کنید.

اگر مسافر تور قبرس شمالی باشید که خیلی ساده و بدون اخذ ویزا با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر راهی آن می‌شوید و بهترین اقامت ساحلی‌تان را در اروپا تجربه می‌کنید.

اینجا یکی از گزینه‌های مهم در سفرهای اروپایی است که ساحل‌های آرام آن و آبی فیروزه‌ای دریای آن همیشه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

در همان ابتدای این سفر به نیکوزیا که رسیدید، حتما می‌بینید که غذا و برنامه‌های ویژه بری پخت و یا حتی سرو غذا، یکی از مهم‌ترین راه‌های پذیرایی از میهمانان است. بنابراین حتما در برنامه‌ای ویژه به رستوران‌های ویژه در نیکوزیا بروید و از طعم غذاهای دریایی آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم به Fanous Lebanese بروید و یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی که با حبوبات پخته شده و ترکیبات عالی سبزیجات سرو می‌شوند را به همراه نوشیدنی خنک میل کنید.

تجربه‌ی سفرتان به قبرس را با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید تکمیل کنید و با ارایه مدارکتان به کارشناس‌ها برای اخذ ویزای قبرس اروپایی به سادگی با تور قبرس اروپایی هم همراه شوید و به لارناکا یکی از لوکس‌ترین و البته آرام‌ترین شهرهای ساحلی اروپا هم سفر کنید و در آنجا هم حسابی از سفرتان خاطره بسازید.

این سفر را می‌توایند برای تعطیلات آینده در نظر بگیرید، کافی است هم‌اکنون به سایت مقتدر سیر سر بزنید و تور قبرس را بخرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: