کد خبر: ۲۹۰۸۸۱
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
0
مدیر روابط عمومی بانک صنعت و معدن منصوب شد
پول‌نیوز - حسين مهري رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در حكمي محمد حسن ترابی را به سمت مدير امور مشتريان و روابط عمومي بانك صنعت و معدن منصوب كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در بخشي از اين حكم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با سرلوحه قراردادن اصول تفکر راهبردی و مدیریت تغییر، تقویت روحیه همدلی و کار گروهی و ساماندهی هوشمندانه امکانات و ظرفیتهای موجود، در انجام اولویتهای کاری و سایر امور محوله در جهت نيل به اهداف والای بانک موفق و موید باشید.

گفتني است ترابي كه مقطع دكتراي رشته كارآفريني را طي مي كند از سال 1391 تاکنون سمت مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست را بر عهده داشته است.

وي مدرس دانشگاه، نویسنده و محقق بوده و در کنار فعالیتهای اجرایی به تدوین دوازده عنوان کتاب و پنجاه عنوان مقاله در نشریات علمی و پژوهشی پرداخته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: