April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۰۹۷۶
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
0
پول‌نیوز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: موضوع ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج - چالوس صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

حاجی رضا شاکرمی افزود: چندی پیش با مطرح شدن شایعاتی در خصوص ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج - چالوس توسط ماشین‌های حمل خودرو، این موضوع توسط اداره راه و شهرسازی استان بررسی و تکذیب شد.

جاده گردشگری و کوهستانی کرج - چالوس در روز‌های تعطیل بویژه آخر هفته همواره با حجم بالای ترافیک مواجه است و از جمله راه‌های مورد توجه گردشگران برای سفر به شمال کشور است.

وی اضافه کرد: بار دیگر نیز شایعاتی در این باره مطرح که این بار پلیس راه استان البرز بررسی‌های مجدد را انجام و مشخص شد که این موضوع صحت ندارد.

شاکری با اشاره به دلایل لغزنده بودن جاده در برخی نقاط جاده چالوس اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن این محور و وجود قوس‌های زیاد که تصادفات نیز در این محل‌ها و سر پیچ‌ها اتفاق می‌افتد سبب ریزش روغن و ضد یخ خورد‌های تصادفی در سطح جاده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تردد خودرو‌های سنگین از جمله کامیون به دلیل عملیات‌های عمرانی و تردد اتوبوس‌ها در این محور، احتمال ریزش گازوییل از باک و سیستم سوخت رسانی در آن وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از طرفی با توجه به وجود باغ و رستوران در محور کرج - چالوس و استفاده از گازوییل و نفت برای سیستم گرمایشی که از طریق وانت بار و کامیون انجام می‌شود، احتمال ریزش از درب تانکر هنگام گذر از پیچ‌ها و سربالایی‌ها وجود دارد.

شاکرمی افزود: همچنین در ابتدای شروع بارش‌ها به دلیل وجود غبار ناشی از تردد خودرو‌ها در سطح آسفالت به طور معمول لغزنده است.

وی ادامه داد: با کسانی که در رابطه با لغزنده بودن عمدی جاده کرج - چالوس اقدام به شایعه پراکنی کنند، برخورد قضایی می‌شود.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز در حوزه استان مازندران است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کرج ، گازوئیل ، چالوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: