May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۱۲۴۴
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
0
پول‌نیوز - متهم به جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانکی ۴۱۲ میلیارد ریالی در تنکابن دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر متواری شدن بدهکار بانکی از جنوب کشور به داخل مازندران و حضور در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی تنکابن قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در اجرای این ماموریت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی‌های همه جانبه، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی گفت: متهم که ۶ سال قبل با ارائه اسنادی جعلی به نام یک شرکت تجاری و پس از دریافت تسهیلات ۴۱۲ میلیاردی از یک بانک در جنوب کشور متواری شده بود در عملیاتی ضربتی از سوی پلیس آگاهی تنکابن و ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شیرود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مازندران سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
برچسب ها: کلاهبرداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: