April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۱۷۲۷
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
0
عملکرد شاخص بانک تجارت اردبیل در گشایش اعتبارات اسنادی
پول‌نیوز - بانک تجارت در استان اردبیل سهم 97 درصدی بانکهای استان در گشایش اعتبارات اسنادی خارجی را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در استان اردبیل طی شش ماهه اول سالجاری با گشایش بیش از 59.000 میلیون ریال اعتبار اسنادی خارجی با 97 درصد سهم رتبه نخست بین 5 بانک بزرگ تجاری را از آن خود کرد. این بانک همچنین در همراهی با فعالان اقتصادی و صنعتگران استان در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی داخلی نیز با مبلغ بیش از 244.000 میلیون ریال بیشترین سهم از بانکهای بزرگ تجاری را به خود اختصاص داده است.

بانک تجارت در زمینه ارائه خدمات بانکداری بین الملل نیز عملکرد قابل توجهی داشته و طی این مدت در صدور حواله های ارزی نیز بین 5 بانک بزرگ تجاری در جایگاه اول قرار داشته است.

همراهی و حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی از اولویت های بانک تجارت در استان اردبیل به شمار رفته و کسب جایگاه برتر در اعطای تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط در سالهای 96 و 97 از دیگر موفقیت های بانک تجارت در این استان به شمار می رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: