کد خبر: ۲۹۳۱۶۴
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
0
پول‌نیوز -  فرمانده هنگ مرزی آستارا از کشف 31 میلیون ریال تراول چک جعلی و 55 هزار نخ سیگار قاچاق در نوار مرزی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «نوذر مرادی» ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزداران آستارا در یک عملیات موفق، مقدار 31 میلیون ریال تراول چک جعلی را کشف کردند.

وی با بیان این‌که این عملیات در روستای مرزی حیران انجام شد، ادامه داد: مرزداران آستارا ضمن شناسایی و توقیف دو دستگاه خودرو، موفق شدند 3 نفر از متهمان را در روستای مذکور دستگیر کنند.

مرادی در بخش دیگر سخنان خود از کشف 55 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: محموله مذکور با همکاری مأموران نیروی انتظامی شهرستان تالش از منزل یک شخص سابقه‌دار در مرزهای غربی استان گیلان کشف شده است.

وی تصریح کرد: چهار متهم دو عملیات فوق با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا یادآور شد: مرزبانان سبت به وظیفه ذاتی خود که همانا ایجاد امنیت در مرزهای کشور است کوشا بوده و با همه وجود و با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های شبانه‌روزی در برخورد با هرگونه هنجارشکنی، حفظ و پایداری از مرزهای کشور تلاش می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: