May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز -فروشگاه اینترنتی آسیابوک سرویس "ارسال رایگان کتاب" راه اندازی کرد. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که نیاز به خرید کتاب چاپی از یک فروشگاه اینترنتی کتاب داشته باشید اما سایتی که کتاب شما را می فروشد از نظر مکانی خیلی با شما فاصله داشته باشد و ارسال کتاب برای شما هزینه های بسیار زیادی را بالا بیاورد. در همین راستا سایت آسیا بوک به جهت خدمت به مشتریان خود و همچنین کم کردن هزینه خرید برای شما، اقدام به ارسال رایگان کتاب برای شما دوستان عزیز نموده است.
 
فروشگاه اینترنتی آسیابوک سرویس

همان طور که می دانید در خرید اینترنتی کتاب، شما علاوه بر هزینه کتاب  می بایست مبلغی را نیز برای ارسال کتاب پرداخت نمایید. که این موضوع در برخی موارد موجب منصرف شدن شما از خرید کتاب می گردد و ترجیح می دهید که آن کتاب را حضوری از کتاب فروشی تهیه نمایید. اما شما براحتی می توانید با خرید کتاب از آسیا بوک، بدون پرداخت وجه اضافی و صرفا با پرداخت قیمت کتاب، کتاب مورد نظرتان را سفارش دهید و درب محل تحویل بگیرید.

شاید بتوان به قطعیت گفت یکی از مهم ترین و بزرگترین امتیازی که سایت آسیابوک در کنار تخفیفات خاصی که در روزهای خاص در سال به کاربران خود ارائه می دهد ، همین ارسال رایگان کتاب به محل مورد نظر شما می باشد. این امتیاز در کمتر بانک کتابی به کاربران خود ارائه می دهد.

روش ارسال کتاب و شرایط آن در آسیا بوک
شرایط ارسال رایگان کتاب در آسیا بوک عبارتند از :
1)    سفارشاتی که شامل ارسال رایگان می شوند
فرستادن کتاب برای مشتری های ساکن شهر تهران کاملا رایگان بدون هیچ گونه محدودیتی در هزینه می توانید کتاب خود خریداری نمایید. افرادی که در شهرستان ها ساکن می باشند می توانند با خرید بیشتر از چهل هزار تومن کتب های خریداری شده خود را به صورت رایگان تحویل گیرند و در این شرایط نیازی به پرداخت وجه اضافی تر از برای شهرستانی ها عزیز  نمی باشد. اما در صورتی که افراد شهرستانی کمتر از 40 هزار تومن سفارش دهند، هزینه ارسال برای آن ها در نظر گرفته می شود و به وجه نهایی کتاب اضافه می گردد.

2)    فرستادن کتاب به چه صورتی انجام می گیرد؟
برای ساکنین تهران سفارشات از ساعت 18 تا 22 بصورت رایگان با پیک موتوری فرستاده می شود و در محل به مشتری تحویل داده می شود. برای دیگر شهرها و استان ها هـم از وقـت فاکتور شدن سفارش و تأیید واریز آن، کتاب یا کتاب های  مورد نظـر بین 1 الی 2 روز کاری (با توجه به نوع کتاب) به پست تحویل داده می شـود .

3)    کتاب خریداری شده  پس از چه مدتی به دستم خواهد رسید؟
سفارشات با پست پیشتاز ظرف 1 الی 2 روز کاری و با پست سفارشی ظرف 3 تا 5 روز کاری سفارش به دستتان خواهد رسید. پـس از فرستادن مرسوله، مسئولیت آن بر عهده پست جمهوری اسلامی ایران بوده و آسیابوک هیچ عملی نخواهد توانست بر روی آن انجام دهد.

4)    آیا احتمال تاخیر در دارد فرستادن کتاب وجود دارد؟
با دقت به اینکه حجم بالایی از کتاب در فروشگاه اینترنتی کتاب آسیابوک وجود داشته و به روزرسانی بعضـی از کتاب ها بخصـوص دانشگاهی با تأخیر انجام می شـود، احتمال دارد چاپ کتاب موردنظـر تان به اتمام رسیده و یا زیرچاپ باشد. در چنین شرایطی احتمال تاخیر در فرستان کتاب ها وجود دارد.
از توجه و همراهی شما با این مطلب سپاسگزاریم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد ارسال رایگان کتاب و همچنین خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی به سایت آسیا بوک مراجعه نمایید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: