کد خبر: ۲۹۳۹۱۴
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
0
استان های همدان، کردستان، ایلام، خراسان شمالی وسمنان پنج استانی است که باید انتخاباتش برگزار شود. دو مجمع انتخاباتی استان های آذربایجان شرقی و فارس را نیز انجام دادیم.
5 هیات هندبال منتظر برگزاری مجمع
پول‌نیوز - سرپرست فدراسیون هندبال می گوید که باید مجمع انتخاباتی ۵ استان برگزار شود.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هنبال در مورد هیات های استانی که با سرپرست اداره می شوند اظهار کرد: دوم دی ماه انتخابات استان ایلام را برگزار خواهیم کرد. با مدیر کل سایر استان هایی که قرار است مجامع آن ها برگزار شود نیز هماهنگ کردیم که سریعا ثبت نام ها را انجام دهند تا مجامع استانی آن ها را هم برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام استان ها باید انتخابات روسای هیات ها انجام شود گفت: استان های همدان، کردستان، ایلام، خراسان شمالی وسمنان پنج استانی است که باید انتخاباتش برگزار شود. دو مجمع انتخاباتی استان های آذربایجان شرقی و فارس را نیز انجام دادیم.

دولو در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال گفت: ما منتظریم تا این مجامع برگزار شود و از آن طرف هم تاییدیه مراجع زیر صلاح هم بیاید. بعد در نهایت ما به وزارت ورزش برای برگزاری مجمع انتخابات اعلام کنیم.

سرپرست فدراسیون هندبال در ادامه خاطر نشان کرد: همه چی خوب است. لیگ های یک و دو در حال برگزاری است. لیگ برتر مردان هم به نیم فصل رسیده است و بعد از دو هفته استراحت برگشت انجام می شود. دور برگشت دختران هم سریعا آغاز خواهد شد. همه امور جاری فدراسیون هم روی روال است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد، اگر مساله خاصی نباشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: