برگزاری دوره آموزشی فناوران در شعبه همدان بیمه سرمدپول‌نیوز - دوره آموزشی فناوران در شعبه همدان با هدف ارتقای کیفیت دانش فنی شبکه فروش از طریق آموزش نمایندگان جدید و باز آموزی نمایندگان این استان، برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسات که از بیست و هفتم تا بیست و نهم آذرماه سال جاری در مجموع به مدت 24 ساعت برگزار شد، رشته های پایه کاربری نرم افزار فناوران، حوادث انفرادی بیمه در فناوران، مالی و گزارشات آن، صدور بیمه های خودرو (ثالث و بدنه) و گزارشات آن، صدور بیمه های آتش سوزی و گزارشات آن در سیستم فناوران، توسط مدرسان معرفی شده از سوی مدیریت منابع انسانی برای نمایندگان آموزش داده شد.

در این دوره، علاوه بر پاسخگویی به سوالات مطروحه توسط نمایندگان، عناوین دوره مذکور به صورت نظری و کارگاهی به نمایندگان و کارشناسان شعبه، ارائه شد.

برچسب ها: بیمه سرمد ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: