May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۴۷۰۹
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
0
کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با شعار خلاقیت و اثربخشی در تبلیغات با هدف حمایت از کالاها و خدمات ایرانی برگزار می شود
تقویت گفتمان تبلیغاتی حمایت از کالای ایرانی در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران
پول‌نیوز - چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد تقویت گفتمان تبلیغاتی در حمایت از کالای ایرانی، با مشارکت دفتر مطالعات و  برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی "تبلیغات دیجیتال" و " تولید محتوای تبلیغاتی" را برگزار می‌کند.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در چارچوب سیاست‏های حمایت از کالا و سرمایه‌ی ایرانی و استفاده از ظرفیت‏های بخشِ خصوصی با حضور استادان دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و ارائه تاییدیه آموزشی کارگاه‌های تبلیغات دیجیتال و تولید محتوای تبلیغاتی در برگزاری چهارمین جشنواره تبلیغات ایران مشارکت دارد.

کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با شعار خلاقیت و اثربخشی در تبلیغات با هدف حمایت از کالاها و خدمات ایرانی چهارشنبه 12 دی ماه برگزار خواهند شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه دی ماه سال جاری علاوه بر مشارکت در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و پانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته، همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها و را برگزار می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: